پنالتی پرسپولیس درست بود ولی آن را ندیدم/ سخت ترین قضاوت عمرم بازی تراکتور و پرسپولیس بود
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
پنالتی پرسپولیس درست بود ولی آن را ندیدم/ سخت ترین قضاوت عمرم بازی تراکتور و پرسپولیس بود

ادعای پرسپولیسی ها مبنی بر اینکه یک ضربه پنالتی آنها در بازی مقابل تراکتورسازی نادیده گرفته شده است، در برنامه نود مورد تایید قرار گرفت. در دقایق پایانی نیمه اول، هادی نوروزی در محوطه جریمه تراکتورسازی با خطای مصطفی اکرامی به زمین خورد که افشاریان دستور به ادامه بازی داد. در حالیکه در بررسی تصویر مشخص شد که این صحنه دقیقا عین صحنه خطای پنالتی تراکتورسازی بوده است و خداداد افشاریان نیز ضمن تایید پنالتی بودن این صحنه گفت که آن را ندیده است. افشاریان که از این بازی به عنوان سخت ترین بازی عمرش یاد کرد، از اخراج جاسم کرار بازیکن عراقی تراکتور دفاع کرد، در حالی که تصاویر تلویزیونی نشان می داد که نصرتی به صورت محمد نوری ضربه زده و او را زمین انداخته است، اما افشاریان اعتقاد داشت که کرار با دست چپش ضربه ای به صورت نوری زده است .

جاسم کرار بازیکن عراقی تراکتورسازی نیز پس از اخراج به سمت کمک داور بازی رفت و یک سیلی به صورت خانبان زد تا اینکه اندرانیک تیموریان او را به زور از زمین بیرون برد. نکته جالب اینکه کرار در کنار زمین ایستاده بود و اصرارهای مسولان برگزاری بازی برای هدایت وی به رختکن به نتیجه نرسید.



افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: